Rolex Daytona horloges

2017年8月2日星期三

VIDEO: Hawks geweer toont zijn 2015 Tissot Premiership Watch op de vooravond van 2016 AFL finales

De waarheid is dat we niet helemaal zeker zijn hoe dit gebeurde. Het is donderdag en de eerste finale van de AFL 2016 finaleserie wordt vanavond afgespeeld. Op de een of andere manier, in de waanzin die leidt tot de favoriete maand van Melbourne (de Grand Final is 1 oktober, blijheid!), De dubbele Premiership-speler voor de Hawks (2014, 2015) Taylor Duryea vond het tijd om naar het kantoor te komen om te praten over Een horloge dat speciale betekenis voor hem heeft - het Tissot Premiership Watch . Het eerste wat ik vroeg Is de band nog steeds met champagne geweekt? 'Ze hebben ons niet gegeven om uit te gaan in de nacht die we hebben gewonnen, dus nee. Onze medailles, die we hadden, zijn zo opgevangen. Er is krassen over hen. "Lees meer in deze punchy twee minuten kracht. En mag het beste team (de Zwanen) winnen!
Tissot-premierschap-watch-9OVER ANDREW MCUTCHEN

MIJN JAAR MET: De Rolex Submariner 116610LV - AKA 'The Hulk'

Vorige maand vierde ik een bijzonder belangrijke verjaardag. Ik heb 12 gelukkige maanden doorgebracht bij de Rolex Submariner ref. 116610LV - beter bekend als 'The Hulk'. Hier is mijn on-the-wrist review dat een jaar in de maak is geweest.
Het wisselen van de betaalpas bij deze aankoop was niet een gemakkelijke beslissing. Als iemand constant omringd door horloges was, was ik meer dan bewust van de eindeloze lijst met goede mogelijkheden binnen deze prijsklasse. Ik begrijp me nu niet verkeerd, er waren heel wat grote verleidingen onderweg, maar een Rolex was iets waar ik een tijdje mee bezig was, en iets meer dan een jaar geleden was de tijd goed.
Draagbaarheid is altijd mijn eerste criterium geweest bij het kopen van een horloge, dus voor mij lijkt een Submariner als de juiste keuze. Het tikte alle gebruikelijke dozen in termen van functionaliteit - maar er was een specifieke referentie waar ik zwaar mee flirtte. Zoveel als ik van de traditionele Black Submariner houder, als ik naast de groene zijde naast elkaar zette, voelde het mij een beetje te veilig voor mijn zin. De groene Sub, aan de andere kant, is een van de meest gedurfde ontwerpen die Rolex in hun huidige collectie vrijgegeven, en natuurlijk, het heeft mijn achternaam gedeeld!

Mijn eerste indruk was ... wauw! De groene wijzerplaat is simpelweg verbluffend, en zo dynamisch - van een helder zonnestraalgroen naar een diepe donker afhankelijk van de verlichting. (Ik heb later geleerd dat Rolex dit effect bereikt door goudstof in de wijzerplaat te mengen). Het resultaat is een steeds veranderende wijzerplaat, die bijna seizoensgebonden is - heldergroen in de zomertijd wanneer de zon schijnt en een donker, rijk, groen op de bewolkte wintermorgen. Dit is net toegevoegd aan mijn genot, en als drager krijgt u het mercuriale karakter van het horloge, afhankelijk van waar u bent.
Zodra ik het op had, voelde het ... goed. Er is niet veel meer te zeggen. Voor mij was dit niet gewoon een ander horloge; Het was een symbool van alle extra uren en hardwerk die ik zou doen om de mijlpaal te bereiken.
Maar als je het werkelijk aanzet, realiseert u dat alles over de Submariner is ontworpen voor maximale tactiele tevredenheid. Vanaf het moment dat u de sluiting op deze perfecte oester armband stuurt (en hoor die mooie twee klikken als de sluiting wordt vergrendeld) tot die eerste draai van de behang - is dit horloge echt een aangenaam onderdeel van mijn ochtendroutine.

Bekijk meer replica horloge en Rolex Yachtmaster

没有评论:

发表评论