Rolex Daytona horloges

2017年5月22日星期一

De Bulgari Octo Ultranero Velocissimo Chronograph

Bulgari “buzz” te kijken van dit jaar Baselworld was ongetwijfeld - en terecht - de baanbrekende Octo Minute Repeater, die een nieuw record voor de slankheid in zijn categorie. Echter, niet te vergeten was het merk nieuwe Octo Ultranero collectie (we bedekte hem hier), met zijn knappe combinaties van zwarte DLC (Diamond-Like Carbon) en rose-goud-elementen. In een post-Basel vergadering op het hoofdkwartier van Bulgari in New York, vond ik mezelf in het bijzonder gewezen op de nieuwe Octo Ultranero Velocissimo Chronograph - merkbaar dat zo is, zo blijkt, want het Bulgari team vervolgens stelde voor dat ik draag hem voor een week tijdens het bijwonen van de recente horloge en sieraden beurzen in Las Vegas. Ze hebben niet nodig om me twee keer vragen. Hieronder zijn mijn indrukken van een week in Sin City met het horloge.

Bulgari Octo Velocissimo Chronograph - liggende

Het horloge maakt direct indruk met zijn f amous achthoekige cas e - een andere bijdrage aan de designgeschiedenis te kijken door de legendarische Gérald Genta, waarvan het andere uurwerken geesteskinderen onder meer de Audemars Piguet Royal Oak en Patek Philippe Nautilus. De combinatie van glanzend zwart en mat zwart met gepolijst rose goud en geborsteld rose goud is aantrekkelijk als men zou verwachten. De meerlagige geval Octo valt op met geborstelde afwerking round ring gelaagd over de achthoekige, gepolijste afwerking base.
De veelzijdige, multilevel geval is alle scherpe hoeken en glad, rechte randen en toch is zeer comfortabel op de pols en ook niet overmatig groot of te zwaar, maar niet iedere drager misschien met me eens hier. Ik kan melden dat het horloge, op ongeveer 13 mm dik, had geen probleem te blijven discreet verscholen onder een van mijn overhemd manchetten, niet dat ik al die betrokkenen met zich verbergen van bewonderende ogen. De gepolijste zwarte stip aangebracht in de rose-gold schroef-down kroon was een mooi tintje; zelfs mooier was het gebruik van goud schroeven om de zwarte DLC achterkant van de behuizing rond de see-through raam te verankeren.

Bekijk meer replica Zwitserse en Breitling horloges

没有评论:

发表评论